Rabu, 4 Februari 2015

Muhammad Qaid Al-Ashraf

Bismillah..

semalam berapa haribulan ya..

3hb lahh./ hee~

Terkejar ke sana ke sini. Mata menjeling kalendar sekilas. 3 haribulan Februari. Laju tangan menari di atas papan kekunci hinggalah handphone Nokia Cokia zaman batu berdering. Bid! Lama tak sembang dengan budak ni.

Bila Bid tanya tentang umur Qaid, pantas ku menjawab "11 bulan. Dah nak masuk setahun."

"Ooo..  bila setahun tu.."

Ku terdiam. Lahh.. terlupa!


Hihi, sorry Qaid cinta albi. Ibu lupa ni tak ada kena mengena dengan status anak kedua tu tau. Sentiasa sayang, doa selalu. Patutlah hari ni gelak terkekeh, menyendeng tak sudah macam anak panda. Sampai walid pun jeles. Sorry, walid (^____^)

SELAMAT HARI LAHIR
MUHAMMAD QAID AL ASHRAF

semoga Allah menghadiahkan jiwa yang kuat, semangat yang kental, hati yang kekal bersih dan mampu memberi manfaat pada orang lain.

Qaid waktu berusia 1 minggu ^^,

Salam.
Terima kasih, Allah.



6 ulasan:

  1. Cute. Hapoy birthday to him. ^^

    BalasPadam
  2. comeynyer ;)

    P/S : Jom meriahkan Segmen Bloglist Mac-April CN : http://www.cekgunorazimah.com/2015/01/segmen-bloglist-mac-april-2015-by-cn.html

    BalasPadam
  3. alololo comelnye Qaid. meh acik ana nk cubit sikit pp die hehe. moga jd anak soleh tau :)

    BalasPadam
  4. happly belated besday or selamat hari lahir Qaidd..isshh geram...semoga membesar dengan baik ye..besar nanti boleh berjasa sama ibu

    BalasPadam
  5. happy belated birthday my dear cousin zinnirahhh! :)

    BalasPadam

Terima kasih atas kunjungan (^^,)
Sila-silalah tinggalkanlah jejak kalian di sini
supaya mudah ku membuat kunjungan semula.