Isnin, 27 April 2015

Giveaway | 1st Luarteko.Blogspot.com

Bismillah..

[ Chipsmore ] beginilah kalau blog menjadi medan sampingan. Sudah berapa lama tidak menulis, membazir saja bayar modem setiap hujung bulan. Maka, dengan kelapangan yang masih bersisa, ,mukaddimah untuk kembali berblogging, ku sertai dengan salah satu aktiviti wajib untuk komuniti blogger, GIVEAWAYYY!!

Dah lama sangat abang posmen tak berhenti depan rumah. Asyik-asyik rumah jiran je. Mana tahu akan ada yang mencelah nanti. (^_____^)

[ Banner ]


\Otak masih sarat memikirkan tentang hal urusan yang seakan tiada penghujung, relakskan diri membaca entri-entri di blog yang baru jumpa pertama kali ni. Nama 'luar teko' tu memang catchy. Teringat kat umi *tiba-tiba*

L - Lara jiwa, derita, kecewa,
U - Ujian datang menagih air mata,
A- Allah kan ada, mengapa dilupa
R - Remuk redam seakan Dia memberi bala.

T - Tadahlah tangan, seru namaNya
E - Engkau tidak pernah ditinggal keseorangan
K - Kan Engkau hambaNya jua
O - Oleh itu, kembalilah kepadaNya.

Pantun 2 kerat spontan sebab masih ada jiwang-jiwang terasa lepas demam album baru Generasi Harapan ni. Memang menangkap lirik-lirik dia. Pantun ni terhasil dari lagu Tuhan Kan Ada. Siapa yang masih belum dengar, boleh cari album diorang. Kalau tak tahu nak dapat kat mana, boleh saja emel ku, nanti hzinnirah@gmail.com dan akan ku serahkan alamat pengeposan kalian pada pihak pengurusan mereka *ajet-ajet kerja satu blok dengan GH*

 Memang boleh menangis kalau dihayati satu-persatu bait lirik lagu-lagu ini.

Ampun Allah, Allah-lah Yang Punya

4 ulasan:

  1. salam sis.. thanks ye sudi join GA kte. Btw..kreatif yang luar teko tu.. :) salam perkenalan sis.

    BalasPadam
  2. salam singgah dari GA sama . goodluck :)

    http://www.blogparihh.com/2015/04/giveaway-1st-luartekoblogspotcom.html

    BalasPadam

Terima kasih atas kunjungan (^^,)
Sila-silalah tinggalkanlah jejak kalian di sini
supaya mudah ku membuat kunjungan semula.